perjantai 2. toukokuuta 2014

Elävää kuvaa: Ninja Time!



        Olen kuullut sanottavan että yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Että jos lasket freimi freimiltä niin tämä on helvetillisen pitkä blogi. Pohjustan vähän videota vaikka isäni tapasi sanoa että turhat selitykset pahentaa asiaa. Niinkuin monta muutakin asiaa tämäkin on yksi projekti jonka olen joskus jättänyt kesken. Olen halunnut jo kauan tehdä lyhytelokuvan. Nyt aion julistaa kaikkien teidän todistaessa että aloitan tämän proggiksen vuonna 2015 kun palaan Suomeen... Yhdellä reunaehdolla... Haluan tälle "trailerille" 10000 katselukertaa Juutuubissa sinä aikana kun aiheutan pahennusta Koreassa. Eli pyydän pientä palvelusta sinulta. Jos haluat nähdä noin kymmen minuuttisen suomalaisen halpatuotanto kungfuninjasamuraistreetlife lyhärin jaa tämä sosiaalisessa meediassa. Ja kehoita muita jakamaan eteenpäin. Saatesanat saat valita aivan itse :)
       
Tämä elokuva on varmastikkin erittäin pieni askel yhteiskunnalle ja Hollywoodille mutta vähintääkin keskikokoinen askel minulle. Eikä todellakaan tarvitse odottaa mitään taiteellista exploitaatiota, pääasia että mulla on kivaa :). En muuten edes tiedä mitä toi exploitaatio tarkoittaa. Mutta mul on vahva kutina että sitä voi käyttää edellä mainitussa yhteydessä.

PS. Pienenä bonarina: Jos tämä video saa yli miljoona katsojaa vuoden aikana alan etsiä rahoitusta kokoillan elokuvalle :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti